måndag 2 maj 2011

2011-05-02

2 Maj idag och jag går in i vecka 30!
Helt sjukt vad tiden går fort!
Inom 13 veckor så har vi definitivt en liten bebis att snoosa och gosa med! Helt underbart!
 
 Jag börjar 13,15 idag. Visst är det skönt att börja senare men jag kan känna smärtan redan nu som jag kommer ha runt 6 tiden. Måste ta detta med bossen idag. Bara för att jag börjar senare så betyder ju inte det att jag inte har ont när kl är 20,00. Hela sjukskrivningen handlade ju om att jag skulle sluta tidigare eftersom det är framåt eftermiddagen jag har som mest ont om jag suttit hela dagen.
Svettas som en gris gör jag idag med. Helt sjukt.

Positiv dag idag va?! hehe! 
Ska minsann ringa o kolla med barnmorskan idag med om allergitabletter. Ögonen rinner och är super röda. Ser ut som att jag inte sovit på flera veckor eller att någon pressat citron i mina ögon. Så känns med med för den delen. Usch!
 


Ska iaf var lite positiv idag och bjuda på en liten bild på mig o magen :)

Nä, nu ska jag fixa håret o sen chilla innan jag ska gå till jobbet!
He det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar