torsdag 19 maj 2011

Torsdag

Hej!
Idag skulle jag ta ett kort på magen när jag låg i soffan för den va så sne o gissa vad jag såg då!?
Jo ni kanske ser på bilden här nere. En liten svag rand upp mot naveln. Vissa säger att om randen går upp mot naveln så är det en tjej och om den fortsätter över naveln så är det en pojk.
Men det finns ju som sagt tusen olika skrönor på vad det kan vara. Gjorde om testet på blimamma.se där jag de senaste månaderna har fått 0 poäng. Inte ens de gammla gummorna kan förutspå vad det blir för kön.
Men idag fick jag 5 poäng = flicka.
Kul och spekulera men man kan ju aldrig veta :)
Bara bebis är frisk så blir jag lycklig!
Och nej, födelsemärket är inte farligt, jag har kollat det många gånger. Det är en del av mig :)
 Nu har jag och älskling precis ätit mat. Stuvade makaroner och stekt falukorv. I looove it!

Snart ska vi åka och handla. Eventuellt åker vi ut till Olle i Delary o hälsar på!

KRAM

2 kommentarer:

  1. haha kan inte fatta att det är din mage! :D
    Jag vet ett sätt man kan få reda på vilket kön det är, KOLLA MED BARNMORSKAN!! :) Kan ni inte snälla göra det så jag vet vilken färg jag ska köpa på grejerna :)

    Du är fiin!

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  2. HAHA! Nä du Cattis det tänkte vi inte göra! Det ska ju vara spännande in i det sista :)

    SvaraRadera