söndag 8 maj 2011

2011-05-08

Hej!
Ännu en jobb helg har passerat. Skönt! Tiden går fort och det gillar vi!
Efter jobbet idag så blev jag hämtad i Joels gamla räser.
 
Minst sagt många blickar när man åker en sån här pärla :)

Dagen har sen har varit chill. Varit ute i Delary och solat den blekaste huden ever!

Nu har jag precis färgat mitt hår. Hoppas på att det blir bra. Även Jesper fick ryck och snaggade huvudet. Inte jätte kort men mycket kort för min smak. Men det växer ju ut igen!
 
Igår kom vi även överens om att det blir Gekås nästa helg, wiii!
En hel shoppingdag med älskling. Gissa om han kommer vara trött på det efter redan en timme. Men han har lovat att hålla ut, för min skull!
Vi skulle egentligen inte åkt förrän om en månad men eftersom jag börjar få mer och mer ont så kände vi att vi kan lika väl ta det nu.
Nu väntas två dagar av kvällsjobb. Extra långt pass i morgon trots att jag jobbar 75 %. 12,15 - 20,00Ledig på onsdag, ska bli skönt. Plus att jag nog förhoppningsvis ska träffa Maria då! 
 
Vi hörs av!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar