onsdag 4 maj 2011

2011-05-04

Ber om ursäkt för att gårdagens inlägg försvunnit. Så går det när jag får för mig att prova att göra ändringar.
Så nu ger jag fan i det o håller mig till det gamla vanliga :)

Lägger iaf ut bilderna på kläderna och vaggan igen för att de är så söta :) hihi
Som sagt. Den översta är min favorit. Inte bara för att den är rosa utan för att det är bamse. Jag har alltid själv älskat bamse o tycker det är sötare än t.ex. tummen. Va är tummen liksom? En rund blekrosa sak med ögon på? Nää.. inget för mig.
Säger jag nu så har jag fullt med tummen saker sen, haha!




Här är då vaggan som vi köpte begagnad. Den var i furu från början men nu har världens bästa Jesper målat om den på jobbet med riktig sprutmaskin så den är riktigt fin :)
Nu ska den bara bäddas o bonas i lite så bebis kan ligga där o snoosa o gosa :)
Myyys!

Har tänkt på en liten grej. Ni som läser kan ju gissa kön, dag, tid, vikt och längd på bebis.
Kul o se vem som kommer närmst :)
Har redan fått vad Hannah tror o hon ligger ruskigt nära vad jag tror. Kan ju lägga upp här på bloggen sen vad ni tror allihopa. Spännande.

För övrigt så var jag med om det pinsammaste på länge.
Utan en tanke på att Jesper hade mitt bank kort igår så går jag till a-huset för o köpa lunch. Åh så pinsamt! 
Dom var så snälla ändå så jag fick komma in och betala i morgon ist. Men FY vad jag hatar sånt. Det är sååå pinsamt!

Idag så ska vi handla. Kylen behöver verkligen fyllas på!
Kanske blir en liten sväng om Ikea. Kolla fåtöljer :)

Pratade även igår om att packa bb-väskan. Ska man göra det redan liksom? Mamma tyckte att jag skulle börja tänka på det. Den kan ju faktiskt få för sig att den vill ut när som helst egentligen!
Så det får nog bli att kolla igenom vad man kan behöva o sen skriva en lista på allt. Man kan ju inte packa ner allt nu heller.
:)

Tack för idag!

3 kommentarer:

  1. ååå så fin vaggan är =) å kläderna supersöta!!!! lägg upp fler magbilder med !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh så vin vagga! Och så söta kläder! Blir det en tjej tro?
    Om jag nu ska gissa... 51 lång och vikt 3170g .

    Superkram till dig ♥♥♥ från mig Camilla

    SvaraRadera
  3. Bodyn me Bamse motiv var riktigt söt!
    / Ida

    SvaraRadera