onsdag 18 maj 2011

Onsdag

Hej!
Mor var här med rabarber så nu bakas det paj minsann!
Hoppas det blir gott. Förra gången jag gjorde paj så gjorde jag matpajdeg ist för smulpaj så det blev inte så lyckat, haha!
Men denna gången ska jag minsann ha lyckats :)
 
Ska även börja på en chili con carne om en liten stund. Älsklingen är och tränar så tänkte ha det klart till han kommit hem iaf!
 
Har även letat som en tok efter en mormorsrutor, filt då jag tycker dom är himla fina! Praktiska med för den delen då dom "andas" väldigt bra för dom är lite ihåliga.
När jag sa detta till mamma idag så säger hon att hon har en sån hemma! :) Wii!!
Hon kom även hit med kläder som jag hade på mig när jag åkte från bb! Jättesöta!
Smyger kanske in en bild på pajen sen så nu är det bara o hålla tummarna att den blir god! :)
Kanske ska göra lite kräm på rabarbern som blev över? :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar