söndag 22 maj 2011

Söndag

Hej och hå!

Sista dagen i vecka 32. Går in i vecka 33 i morgon. What!!? 
Vad tar tiden vägen? 57 dagar kvar till bf!

Anyway, idag har det blåst satan. Hade tänkt jobba lite på brännan men det va lite väl kyligt att ligga ute faktiskt.






 Idag tog vi istället tag i projekt måla om badrumspall till hallpall. :) Jag spraymålade den svart och sen fixade Jesper en kudde o spände på lite tyg :)

Här kommer resultatet.
Tycker den blev super och passar jättebra i hallen nu med skohyllan som med är i svart :)
Nu ska jag bara övertala Jesper att vi ska köpa 2 taklampor på Ikea :)


Lägger även in en bild på min orkidé som jag fick av mamma för ett tag sen. Den har fått nya knoppar :D Och jag som ALDRIG har lyckats med detta innan har nu lyckats! Till och med orkidén som jag har i sovrummet nu har börjat växa lite :) Lycka!
 
Ikväll blir det film. Men först lite mat.
Jesper steker i nuläget lax med klyftpotatis i ugnen. 
Mums


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar