måndag 16 maj 2011

Måndag

Hej!
Helgen då. Gekås var som alltid underbart, men fy f*n va folk där var! Så vi köpte det vi skulle o skrivit ner på listan. Gå runt o titta var liksom ingen idé. Folk överallt!!
Tackar den människa som uppfann stödbältet. Hade ALDRIG klarat mig utan det! Nu klarade jag mig undan smärta, nja förutom i fötterna då :) Sprang runt i mina foppa tofflor. :) Gick alldeles utmärkt!

Vi hittade mycket kläder, nappar, nappflaskor, babysitter, babywatcher, filtar, amningskudde, badcape, spjälskydd, tvättlappar, musikmobil(dock ingen som vi tänkt oss), osv osv. Fanns HUR mycket som helst!
 
Till mig själv hittade jag amningslinne, mjukisbyxor, klänning ja lite smått o gott!
Sen köpte vi även lite till hemmet.
 
Det enda vi inte hittade var insynsskydd (sånt man klistrar på fönstret), solskydd till bilen, taklampor, långa gardiner, babygym och lära-gå stol.
 
Idag är jag hemma. Kom inte upp ur sängen i morse. Fick huvudvärk igår som håller i sig ännu. Sen att det är omöjligt att få en god natts sömn gör nog att huvudet aldrig får slappna av ordentligt.
Kroppen kanske börjar säga emot nu att ta det lugnt?
Bjuder iaf på en magbild idag. Går in i vecka 32 idag!

 Ja ni får ursäkta att jag inte är den snyggaste på jorden idag men magen är ju söt o gosegos :)


Börjar längta så fruktansvärt mycket nu efter bebis. Vill ha den här NU! :)
 
Jag vaknar ju som sagt ALLTID tidigt nu för tiden. Kan aldrig sova längre än 8,30.
Så sen 9,30 typ så har jag legat i soffan och sytt klart förvaringen som jag började med för ett tag sen.
Gjorde lite fel så fick sy för hand, så det blev en massa extra arbete men nu vet jag hur jag ska göra nästa gång. Vet inte om jag ska sätta på fler fickor eller om det räcker med dom 2.
Funderar på o göra en till toarullen. Vart ska den vara annars liksom? + att jag tycker det är så roligt att sy :)
Så såhär ser det ut nu!


Var till och med tvungen och köpa ett paket med blöjor för att jag skulle kunna veta hur stora fickor jag skulle sy :)
Funderar på att sy påsar o fästa på handdukstorken så man kan ha lite förvaring där med.

Nu ska jag kolla efter ett sänghimmels stativ på nätet.

Ha det fint!

1 kommentar:

  1. men oj vad stor den fina magen har blivit ! syns inte att den är så stor med kläder på :) riktigt mysigt !

    SvaraRadera