fredag 6 maj 2011

2011-05-06




Hej hej!
 Idag fick jag minsann dra på mig en sommarklänning från förra året då dom jag beställt från hm inte kommit idag heller. Pratat med hm, posten och Maxi och det verkar som att det är försvunnet :( Jag som hade tänkt o svassa runt i härliga sommarklänningar nu i helgen när det ska bli så varmt. Snyft!



Men men, så kan det vara ibland.

Ikväll så blir det nog grillning här hemma :)
Fick en ordentlig sovmorgon i morse. Ända till kl 11! Tänka sig. Så länge har jag inte sovit på, ja jag vet inte.
Så jag hoppas jag är pigg o glad ikväll!

Ska försöka ge mig på o färga håret. Har köpt färg, är för snål för att lägga dom pengarna på att gå till frissan nu faktiskt. Lägger hellre dom pengarna på bebis :) Borde kanske vara tvärtom. Att man lägger extra mycket pengar på sig själv nu innan men icke! :)

Hade lovat Jesper att handla öl till honom på systemet. Men det har jag inte gjort :( Känns så dumt att gå in på systemet o köpa alkohol när det är ganska solklart att man inte ska ha dom själv. O utsätta sig för den pinsamheten vettifan om jag pallar, haha! Inte nog med att folk stirrar. haha!!
Så det får bli en runda dit med Älskling sen när han kommer hem :)

Annars idag på min lediga dag så har jag inte gjort så mycket.
Åt frukost/lunch i solen, varit ute och gått i ca 2 timmar. O på 2 timmar hinner jag till maxi o tillbaka o inom trend house o mix prylhuset. Det går saaakta :)

Ha en underbar kväll i solen och njut!

I helgen är det jobb 9,30-13,15 lör & sön.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar