söndag 8 januari 2012

God kväll!

Idag har nästan hela julen åkt ut från vårt hem! Allt utom alla lampor fick åka. Känns tomt o lite ensamt utan den mysiga granen! Vårt stora rum blev glest igen!
Vi fick såga ner den gren för gren. Tog några timmar :-(

Vi har även varit en runda i delary och jag fick äta min lutfisk! Mums! Älskar lutfisk. Jesper gillar det dock inte så blir inte att Jag lagar det hemma.
Vi har även tvättat bilen. Vi fick bog efter att saltbilen körde förbi oss o sprutade ner hela bilen med salt. Grr!
Vad har vi mer gjort?? Jo jag har gjort pizza. På lchf vis då. Blev super gott!


Melker börjar få lite bättre kläm på hur man kryper. Han kommer fram iaf! Fast inte så snabbt som han vill så han blir lätt frustrerad. Stackarn! ❤

I morgon börjar gympan igen efter juluppehåll. Ska dra igång på riktigt nu! Härligt!

Sen ska jag tvätta i morgon me! Fast det gör jag varje dag så det är inget konstigt med det. Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar