fredag 13 januari 2012

Hej alla!
Fredagen den 13e idag minsann! Tycker inte direkt att det hänt några olyckor idag. Peppar peppar.
Började dagen på BVC. Lillfisen har
Gått upp till cirka 9500gram nu och är 72 cm lång! Har bestämt mig för att byta BVC då jag är riktigt missnöjd med det mesta faktiskt. Så Hälsoringen
Here We come!!
Efter det så var jag hos pappa och drack en snabb kopp kaffe.
Var nämligen på spinning kl 12! Fy satan vad jobbigt det va! Men gött efteråt!
Efter det kom jag på att jag måste handla innan Jesper kommer hem. Så ringde mamma som kom bort och passade Melker som sov för tillfället.
Varför tar alltid allt slut samtidigt? Blöjor, våtservetter, all mat!!

När Jesper kom hem så körde vi till Växjö. Vi har nämligen köpt golv till vårt nya parhus :-) ett gråsvart ekgolv i laninat! Vi ska lägga det i köket och i hallen ut i vardagsrummet. Ca 45 kvm. Kommer bli sjukt snyggt!! Speciellt med dom snygga tapeterna med. Ah fy fan vad jag längtar nu!!

I morgon ska vi åka ut och mäta alla luckor i köket. Vi ska byta till Ikeas Lidingö luckor med vitrinluckor på väggskåpen med nån snygg belysning i. :-)

Kan ni förstå att jag längtar eller?!

Ja.... Den konstiga bilden föreställer 70% choklad som jag smält och lagt i lite saltade jordnötter. Gah så gott det var! Var verkligen så sugen på något sött nu efter så lång tid utan.

I morgon är det bröllop och Melker ska sova hos mormor! :-)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar