tisdag 10 januari 2012

Hejsan!

Idag har jag varit hos Malin hela dagen! Hjälpte henne att flytta lite saker och snackade massa skit. Hon är så söt lilla Malin. Hon hade gjort LCHF snacks till oss! Så himla gulligt! Det uppskattas verkligen!
Lilla Molly och Melker "lekte" lite. Fast så fort Molly sa något så blev Melker grinig, haha!
Hon visar redan nu vart skåpet ska stå, haha!
Vi gick även på Ikea en runda efter vi hämtat Malins andra dotter Tilda.
Åt lite mat och köpte en lack hylla! :-)
I morgon blir det att färga hår!!

Jag har även haft mig ett ryck att göra lite saker att äta. :-)
Här har jag gjort egen musli med kanel och vaniljsmak som rostats i ugnen.
Kan nog bli gott med min turkiska yoghurt på morgnarna!



O här har jag gjort lite kokostoppar med ytterst lite Agave sirap och vanilj i.
Blev sketagoda!
:-)

Till middag idag åt vi Tomatsoppa med pesto marinerad mozzarella. Mumsigt värre!



Nu ska lillen nattas och vi ska chilla!

Ha en fortsatt trevlig kväll!


1 kommentar: