tisdag 31 januari 2012

Hej!
Idag har jag varit i Växjö med Malin och Molly. Melle var hemma med faster Jennie.
Fick med mig lite saker. Som vanligt inget till mig utan till Melle, haha!
Köpte en ny flaska, simbyxor i större storlek, badankor, byxor med hängslen, strumpor och en keps :-)

I morgon är det dags för babysim igen och då ska bebisarna doppa huvudet! Ska erkänna att jag är lite nervös men jag tror Melker klarar det galant!


Längtar tills mina nya träningsskor kommer!
Idag på gympan fick jag så ont i knäna att jag knappt kunde genomföra hela passet. Sista kvarten var en pina!!!
Annars var det ett relativt bra pass. Mycket magstyrka och kondition!

Nu ska jag sätta mig och försöka göra en ny header. Får se om jag lyckas, tycker den jag har är ganska fin ändå.


HA DE!

1 kommentar:

  1. Åå vilka söta badbyxor :) Var köpte du dom? :)

    SvaraRadera