fredag 6 januari 2012

Hallåja!
Idag har vi varit o myst med Molly! Alldeles för längesen vi sågs nu men alltid lika trevligt att träffas!

Vi körde även till Osby för att kolla på kläder till Melle på family house. Men eftersom det är trettondagsafton!? Så stängde affärerna tidigare!? Hallå lixom. Har jag missat helt att detta är en "helgdag". Jaha!

Kvällen spenderade vi ute hos Jesper föräldrar. Hans mamma hade gjort olika "kex" à la lchf o vi mumsade ost o massa gott!

Idag åt jag
2 kokta ägg, en burk makrill, 1 oopsie med ost till frukost, och en kopp te.
En kaffe latte.
Köttfärssås med kokt broccoli.
Ost och lchf kex

Inte för att ni kanske bryr er om vad jag äter men för min egen skull så jag inte fuskar ;-)

I morgon ska Jesper på svensexa hela dagen så får se vad jag hittar på. Ska iaf försöka göra en kräftsallad till middag. Ska nog även göra små grönsakspajer att slänga in i frysen.
För övrigt blir det nog promenad innan frukost i morgon med.


Melle den busungen gör små framsteg. Han har börjat äta en hel portion med gröt! Duktigt kille där!
Tanden är riktigt nära att komma upp nu med. Man ser den genom tandköttet på honom. Stackare.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar