måndag 30 januari 2012

Hallå på er!!

Helgen har rusat förbi som vanligt! Visst är det så att tiden går snabbt när man har roligt :-)

I fredags var jag och Jesper uppe i Växjö och hade lite egentid. Skulle köpt ett par träningsskor till mig men hittade inga o hittade jag några så fanns det inte i min storlek :-(
Hittade en steg hylla iaf som vi ska ha i hallen i vår nya lya. Kommer bli så j*vla snyggt!
Nu letar jag efter ett snyggt linneskåp. Inte det lättaste!

I går så var vi hemma hos Fredde och Sara. Åt tacos och drack någon öl. Mycket trevligt!

Idag har vi städat och tvättat allt son går att tvätta! Vi bokade tvättstugan så vi kunde tvätta lite mattor osv. Lite skillnad tidsmässigt om man jämför vår tvättmaskin som tar nästan 3 timmar för en 60 tvätt och den i tvättstugan tar 1 timme!

Har en rolig nyhet med. Våra nya köksluckor har kommit. Och dom är svinsnygga! Kommer lätt ha det snyggaste köket!
Bestämde idag att det blir svarta knoppar på dörrarna och handtag på lådorna. Blir även en svart fläkt ist för rostfri.
Nu ska jag bara hitta ett snyggt och relativt billigt kakel!
Ska även hitta nån tapet att sätta upp som fondvägg. Men den får nog vänta tills vi vet hur köket ser ut på riktigt. Kan inte bestämma mig om jag ska köra på det lantliga stuket eller lite mer modernt. Vi får se!

I morgon måndag ska jag inte göra mycket. Jag är alltid helt slut på måndagar efter helgen.
Ser fram emot ett riktigt jäkla step-pass på kvällen iaf. Har ju inte tränat sen tisdag förra veckan pga mitt eländiga knä!! :-(

Bilderna visar när Melle åt potatis och fisk(ingen positiv första smaken upplevelse), :-) när han sitter och väljer ut sina leksaker med omsorg innan han välter hela lådan och kryper in efter alla leksaker och slänger ut dom! hehe och när han är med oss nere i tvättstugan :-)

Nu snarkar min lilla kille så det ska jag nog med försöka göra

God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar