onsdag 8 december 2010

Ett jäkla flängande

Ja alltså dagen började med att jag följde med J upp till Ljungby på sin magnetröntgen. Vi åt löjligt tidigt på donken o körde hem igen. J skulle nämligen tillbaka till jobbet =(
När jag väl står i hallen och ska ta min väska så märker jag att den är borta. Det värsta tänkbara har inträffat...
Jag har glömt min väska på donken 5 mil bort! Fick nästan en tår i ögat bara tanken av att min fina plånbok skulle vara borta... =(
Men... den var kvar så det var bara att köra tillbaka och hämta den.

Svängde inom City Gross o köpte mina underbara krukor (De hade bara flyttat på dom Maria =) ) o hittade även den ursöta tvålpumpen som luktar så mycket godis att jag vill äta den. Men den är för fin/söt att äta så låter bli =)
Den gjorde min dag lycklig!


Gick in till Sandra med bebis o snosade lite. Han är så söt lilla Elton! Men dom blir tunga ganska snabbt ;) Elin kom oxå förbi en runda o gosade... Alla vill gosa. Konstigt då!? Nä! Underbara knyten!



Har sista provet i sjukvård och jag kan faktiskt inte bry mig mindre. Har läst det en gång och hoppas det räcker. Är så trött på skiten nu så jag kan kräkas... Ska bli skönt med jul o lite ledighet! Ska jobba 20-23 + 27 december... jag gillar läget alltså! =)
Längtar så mycket till 14e. Nästa milstolpe lixom... Allt ska ju ta sån jävla tid! =) 


Fattar fortfarande inte hur jag flyttar bilderna så den underbart söta tvålen hamnar överst när den inte ska det egentligen, det förstör lixom min plan lite att dom hamnar där. Kan ju förstöra ett helt inlägg ju för tusan!! ( Nu kom den sist ändå, vafan! )


Nu ska jag läsa lite i min 400 sidor fakta bok. Den är mycket intressant. Till o med Jesper kikar i den. För att jag tvingar honom, hahaha!!


Sötaste EVER! Fanns i svart med men rosa är sött =)
God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar