fredag 17 december 2010

Lussebullar

Fick ett lyckorus o började baka lussebullar... Dagens tabbe va att när jag skulle sätta på maskinen för o röra runt alla "blöta" ingrediener så hade jag glömt o sätta på locket, hahaha!! Hann iaf stoppa i tid innan allt åkte ut. Bara lite på golvet nu, haha!
Satte ut datorn o satte i högtalarna så spelar monsterhög musik! Som jag saknat denna volym! Ska minsann gå på disco snart! ;) Längesen nu!

Ikväll ska vi äta på Elme o fira av mig för jag slutat skolan! =)
Fredagar är bra dagar! Gillas skarpt! En vecka till jul o 2 veckor till nyår!
Lägger upp bilder någon annan gång på de färdiga lussebullarna.

Föresten... började lipa till sweet 16 eller va det heter de programmet på mtv igår... HAHA! Varför!? Jo för att hon hade både Pussycat Dolls och T.I på hennes 16 års fest + att hon fick 2 bilar! Ville jag ju me haft! HAHA!
Jag är känslig, jag vet!


Nu ska jag baka vidare o lyssna på Cupid Shuffle med Cupid. Bara för att jag är den ända som älskar denna låt! O Sabbe med då! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar