måndag 6 december 2010

Jag blir så trött

Idag har en person som jag knappt känner lagt ut på facebook att en av mina bästa vänner är gravid igen.
Jag fattar inte varför hon inte kunde få säga det själv? Jag menar, det hade varit annorlunda o skriva grattis osv osv om hon själv hade skrivit något på facebook men när hon nu inte har det... Jag blir så trött.
Varför i helvete ska hon gå ut o berätta en sån sak på en sida som facebook att en annan person ska ha barn. Det är väl för fan inte hennes grej att göra. Jävla sätt bara. Blir så jävla irriterad på sånt.

Idag började vattnet ur brunnen i badrummet svämma över. Ytterligare en sak jag är trött på... Vår hyresvärd. Lyfter inte ett finger man får vara på honom 1000 ggr innan han fixar något. TRÖTTSAMT!

Skolan idag med, blir bara segare och segare... Skönt att det är över snart!
Man mår som man gör med så orkar inte göra någonting! Har inte ens skrivit psykiatri arbetet som skulle varit inne förra onsdagen... Men men, finns det ingen energi så finns det inte =(

I morgon ska jag antingen ta en riktigt lång promenad eller gå o simma... Var typ åratal sen sist. Synd bara att man känner sig som en flodhäst som bara lunkar fram...

Förlåt, ska verkligen inte klaga =)

Ska nu dricka mitt the som älskling har gjort till mig! Är egentligen sugen på vaniljglass med kolasås o persikohalvor =) Får ta det i morgon... efter simturen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar