onsdag 15 december 2010

MVG


Ja minsann det fick jag på provet idag! Vår lärare sa att hon trodde stort på mig o vet att jag kommer lyckas i livet! 
Himla kul o höra faktiskt! Hon tyckte jag va bäst i vår grupp. Oväntat? Nä! haha ;)
 

Men allt som allt fick jag VG i slutbetyg! Är supernöjd eftersom jag knappt varit på lektionerna! Hade jag varit där mer hade hon satt MVG sa hon.. men vafan jag är nöjd ändå =)
I morgon är det absolut sista dagen med klassen. Vi ska äta smörgåstårta o bara snacka skit tror jag =)
Så jävla skönt att allt är över!! Trött på o plugga nu! 
Men ser inte heller fram emot o börja jobba på måndag =( Men men.. sån e livet!


På bilden är typ 1/3 av klassen... Fina va!?

Nu har jag precis nästan ätit. Mätt som en plätt! J får besök av 2 vänner  o de ska nog baka pepparkakshus... =)


Ha de göttans!

1 kommentar:

  1. Fy faaaaan vilket jääävla kort! Känns helt ok att jag inte var med hehe!

    SvaraRadera