torsdag 30 december 2010

Pyssel



Idag har det varit lite pyssel o lite shopping! Hittade en röd bh inne på Lindex på rea. Alltid nice.
Gick även in i vår lilla tygbod här i Älmhult som konstigt nog heter Killebergs tygbod. Hmm....
Men iaf har varit där inne tusen gånger och ALDRIG sett denna gömda vrå jag fick se idag av helt fantastiska tyger! Ska lätt köpa mina gardiner där i fortsättningen!

Hittade ett fint tyg som jag skulle sätta på min tavelram. Resultatet blev som sagt som ovan. Tyget var så sött att jag inte kunde låta bli. Va nån känd svensk designer som designat mönstret men kommer såklart inte ihåg va hon hette!
Blev iaf så himla förtjust i ugglorna, enhörningarna och trollsländorna i detta förtrollade träd! =)

Lagade ypperligt god fisk till middag! Hade den i ugnen i folie med purjolök, körsbärstomater, salt, peppar och citronpeppar o en skiva citron på toppen! Till det hade vi ris och citronsås a lá Jesper. MUMS!

Har efter maten suttit typ 2 timmar för o fixa min klänning. Röven har ju blivit stor som ett hus så fick sprätta lite o sy till lite ;) Tur man fick en symaskin i födelsedagspresent tidigare i år.
Nu är den iaf hyffsad. Huvudsaken är att jag kan andas efter 7 rätters menyn som kan ska få i sig. =)
Ska lägga upp bild senare från morgondagen!
I morgon är det sista dagen på 2010
Gott nytt år om jag inte skriver i morgon med!!

Tjipp Tjopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar