tisdag 28 december 2010

Längesen sist!

Nyvaken =)

Vår fina julgran!
Hittade en app i min kära iPhone som redigerar bilder. Vilket kanske syns på bilderna =)
Den var mycket bra iaf!

Julen har som sagt passerat. Har haft en underbar jul med Jespers familj i Delary. Trots att det inte fanns något vatten!
Fick oväntat mycket julklappar så jag måste varit snäll!
Jespers familj(dom som var där) fick ta del av vår hemlighet! Alla blev glada o till och med tårar rann ner för en och annans kind!
Det känns bra detta! 
Detta fick jag i julkapp:
Pengar i massor
Canada Goose jackan 
Jättefint halsband från Pilgrim
One more slice, den underbara kokbok jag längtat efter med Leila!
Runt fat med ljus
dvd-filmer
Smörknivar
Qube spel om svenska språket. Skit svårt! =)
Läppglans som liknade små chokladpraliner
Förkläde
2 st fyrkantiga vita krukor till som jag önskat! =)
O lite till...


I söndags var vi i Växjö för att shoppa lite kläder till mig som passar och nyårskläder till Jesper.
Hittade massa på Gina Tricot faktiskt som var billigt o fint =)
Gjort om lite i garderoben nu... Så nu har jag bara framme de kläder som passar för tillfället så jag slipper se alla kläder jag inte kan ha för tillfället. Känns bra! 

I går så jobbade jag. 8,15-17,00. Det var segt som vanligt men vafan! Fick avisera (boka ut leveranser) halva dagen så det va lite roligare iaf!


Idag har vi städat. Jag är fortfarande inte nöjd ännu. Får bli en omgång i morgon med! Ska försöka hitta ett snyggt tyg som jag kan sätta upp på ramen som varit ute på baksidan. Har fått för mig att jag ska hänga den bakom soffan. Om jag hittar ett snyggt tyg dvs.
Ska även försöka fixa min nyårsklänning.
Lär spräcka den runt röven då den växt mystiskt på sistone.....




Andra år har jag känt att det är jobbigt med nytt år. Har liksom känt mig lite skraj för vad framtiden kan ha med sig.
Fast inte detta året! 2011 kommer bli ett underbart år!




Ska verkligen försöka skriva lite oftare och lite mindre...
Men nu blev det såhär.


ha de!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar