tisdag 7 december 2010

Ohej!

Badrummet. Massa jävla mög pumpades upp ur brunnen. Typ gammalt damm tror jag. Luktade bög med!

Förra årets julklapp... Har nog 1 nr kvar, haha!
Börjar med det sådäriga....
Har varit hemma från skolan idag för att Hassan (vaktmästaren) skulle komma o fixa i brunnen som svämmade över igår! Var vatten på hela golvet i badrummet o det luktade skit! Har sagt till hyresvärden tidigare att det luktar röv från brunnen när vi kör tvättmaskinen men han sa bara att vi skulle hälla lite vatten där för att det luktade för att brunnen stod o torkade ut. Tycker det är praktiskt taget omöjligt då vi tvättar så ofta att det skulle aldrig torka ut. Men men, kan vi inte tvätta så ska jag fan inte betala för det heller! Samma som med spisen, ena plattan drar säkringen o den har han inte bytt nu på flera månader... Börjar undra om man ska betala för att man varken kan tvätta eller laga mat. Kanske ska vara lite hårdare mot han. Gubben!

Iaf, har nu suttit i några timmar o skrivit alla jävla inlämningar. Känns skönt iaf att de är inlämnade sen får läraren säga vad hon vill. Ska iaf proppsa på mitt mvg som jag hade från förra terminen. =)

Haft samtal med min käre chef oxå. Bara för att han var sen ute med att fråga mig om hur jag ville jobba osv så får jag alla mina önskemål godkända ;) Ibland kan det vara bra att han är seeeg!
Julsamlingen med Kamprad blev jag bjuden på med =) Den 21 december är det klassiskt jultal á la Ingvar Kamprad o julklappsutdelning =) Nobelt! Hoppas på något stort o fint i år! En soda streamer kanske?! Förra året fick vi en prenumeration på en valfri tidning... eller vi fick välja mellan 3 olika heminredningstidnigar. Haha! Kul för alla killar/män som fick dett, haha! skrattretande!


På lördag är det Växjö som gäller! Smålandsmuseum o köpa en bok som Jespers pappa ska få i julklapp.
Ska även försöka hitta en klänning som jag kan ha i jul o inte är allt för avslöjande ;) Rätt svårt o hålla in magen lixom... Speciellt efter ett fett julbord osv osv!


J ska nog köpa ett par vinterskor. Jag kanske köper dom till honom i julklapp så är det fixat, haha!!! Har så dålig fantasi! =)


Vet inte riktigt hur man flyttar bilderna så de hamnar rätt... men det kommer =)

1 kommentar: