fredag 3 december 2010

Såhär är det...
Nu är jag förbannad! Har precis suttit o skrivit ett långt och fint inlägg med bilder o allt o så är det något på musplattan som man inte får röra för då har jag lärt mig att allt försvinner... 
Vilket hände precis! Jag vet att det är till höger på musplattan men VAFAN!!!

Letar igenom vart enda sida på musik... Vill ha update! Är trött på min spotify lista nu.
Har ju en tendens att ha lyssnat klart på låtar när dom precis börjar spelas offentligt. Tröttsamt, dom blir sönderspelade i mina öron men jag har ju mig själv o skylla.
Mina jobbarkompisar tycker jag är helt sjuk! När vi var på musikquiz så kunde jag vartenda låt o vi vann såklart. ;) Till o med ledaren blev impad när jag, den enda i salen kunde sjunga, Sofia dansar go go! Haha!
Men det är lite sant... Jag kan fan sjunga med på nästan alla låtar som spelas... 
Men vad vore livet utan dessa ljuva toner!?
Kan du tänka dig att jag har ratat pop o diggat psytrance!? Har fortfarande en kärlek till Astrix o Infected mushroom som jag lyssnade på heela tiden.
Det enda jag inte tål och aldrig har tålt är hiphop. Det rimmar verkligen inte i mina öron ;)

Fastnade här... återkommer senare!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar