tisdag 1 februari 2011

11-02-01



Ja, jag längtar till våren! Kollade på h&m hemsida nu för o se om det kommit in något nytt på mama fronten. Icke! Så tråkiga o fula kläder =( Kommer nog minsann få leva på krims krams i sommar!
Hihi!

Idag jobbade jag 11,30 - 20,00. Drygt men okej, konstigt nog så går dagarna så snabbt nu för tiden!
Kanske redan skrivit detta men jag har fått ny tid för ultraljud! Wii! En hel vecka tidigare! Snacka om att jag är lyckolilycklig!
Så 11 februari ska vi få se busungen för första gången. Kommer bli magiskt! Men jag tror det blir mest magiskt för Jesper. Än så länge så blir det ju att han är ganska utanför. Han vet ju hur jag mår osv men han kan ju inte känna allt jag gör så att få se den nu gör allt mer verkligt! För mig med! =)

Nu blir det mer fönstershopping på internet...
Vill verkligen hitta den perfekta annorlunda spjälsängen! Färg kvittar för min painter man fixar allt! =)

Ha det underbart!

2 kommentarer:

  1. ÅÅ så mysigt! Om den vinkar lite.. så hälsa från mej =) Alltså till plutten.

    Jag har nog aldrig sett snygga mama kläder... när jag blir på tjocken ska jag fan sy egna! hahaha Eller special beställa från Jamaica med dom coolaste färgerna EVER!

    SvaraRadera
  2. Att sy egna blir då fan inte lätt. Haha!! Synd att man ska behöva klä sig som en tant bara för att man e på tjocken! Nä fy!

    SvaraRadera