torsdag 16 februari 2012

Åh jag går ihjäl!
Har sååå ont i halsen :-(

Var på skivstång innan ikväll. Gött och köra slut på musklerna! Ökade på och hade 2,5 kg extra än vad jag haft innan och det borde jag gjort för längesen :-) la till och med på 5 kg på en övning. Men, man ska ju börja lugnt och det har jag gjort.
Nu är det dags att se resultat!!

Hela dagen annars idag har vi spenderat hos underbara Malin och hennes töser :-) Mollan har tänder på väg så hon va lite gnällig. Stackarn. Kan inte vara kul det där :-( Tilda va busig som vanligt :-)
Fick en bild typ 5 minuter efter att jag åkt. Då hade Tilda varit ovanligt tyst men varken jag eller Malin tänkte väl på det. Ja ni ser ju på bilden vad hon gjort :-) busunge!! ❤

Nu, sängen. Såååå trött!
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar