fredag 24 februari 2012

Hej!
Än så länge har vi hunnit med massa idag!
Vi var och köpte mosaiken på K Rauta i morse :-) när jag såg förpackningen så såg jag att det är exakt det som jag velat ha från början. Visste inget om mosaiken på K Rauta. Vilket lyckligt slut på min mosaik dröm... Än så länge.

Vi körde även inom Gemla och Micki,s fabriksoutlet. Köpte 2 bank i bank leksaker och andra pysselsaker jag ska hålla på med idag! :-)

När vi kom tillbaka till Älmhult så gick jag in på Leklagret för att kolla ib deras pandoro sortiment :-)
Så, nu har jag målat en canvastavla 1a gången i silverfärg. Ska målas en gång till. Sen ska Melle få trycka sina händer och fötter på den i vitt! Kommer bli så snyggt! :-)
Köpte på Micki,s små fotoramar i trä som jag med ska måla. Ska lägga in bilder sen när jag är klar! :-)

Hej så länge ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar