tisdag 7 februari 2012

Hallå hej!
Idag vaknade jag av att Melle stod upp i sängen (som vanligt). Men denna gången hostade han. Sån hosta när det rosslar i halsen!
Vi fick upp och jag började härja runt. Tvätta och vika tvättad tvätt.
Melle kröp efter mig och höll mig sällskap hela tiden.
Sen tog vi en powernap innan lunch sen var det bara o fortsätta!
Vid 2 gick vi till maxi för att handla lite. Var faktiskt skönt väder ute idag. Solen sken och det var lagom isande kyla :-)

Var även på bhv. Melles nya bvc. Där heter det barnhälsovård och inte barnavårdcentral :-) är ju samma men ändå.
Träffade där Marie. Åh vilken underbar människa! Varför har vi inte varit där hela tiden!? Suck. Tack Malin för att du fick mig att ÄNTLIGEN byta!

I morgon är det babysim. Lite snor får inte hindra Melle från att bada. Han är ju så pigg annars!

Nu ska jag borsta gaddarna och gå och lägga mig!

KRAM

2 kommentarer:

  1. Vi har oxå Marie på Hälsoringen som vår bvc sköterska.
    Hon är helt fantastisk och vi ångrar oss inte en sekund att vi bytte till henne!
    Hoppas ni också kommer att gilla henne lika mycket som vi :)
    Ha det bra!
    Många kramar Jennie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns jättebra faktiskt! Man ska ju ändå träffa henne några gånger framöver. Viktigt att det klaffar ju :-)

      Radera