lördag 11 februari 2012

Hej!!
Idag blev vår Melker 7 månader!!
Detta har firats med en heldag i växjö! :-) vi köpte lite kläder till Melle och så körde vi Växjö runt och letade efter vårt kakel.
Till slut så hittade vi det! På K-Rauta! Var sista stället vi åkte till och så hittade vi det där. Kunde ju åkt dit först!!
Iaf det blir det som är på bilden nere på detta inlägget. Kommer bli fantastiskt fint!
Nu ska vi bara mäta ut hur mycket vi behöver och sen beställa detta.
Känner på mig att detta kommer bli en dyrare historia än väntat. Men det får vi ta helt enkelt :-)

Kvällen har vi spenderat hemma hos min bror och hans Anna. Vi lagade oxfilé med potatisklyftor. Mumsigt värre. Det var första gången jag gjorde det och ska säga att jag var lite nervös men det gick kanon. Lagom rosa blev köttet, precis i min smak :-)

Nu är klockan 23. Melle vägrar sova. Man ser hur trött han är men han bara ska inte sova!
Får hoppas att vi får lite sovmorgon imorgon ist :-)

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar