onsdag 8 februari 2012

Hej!!

Idag har vi badat! Och doppat huvudet 2 gånger! Känns helt sjukt att doppa ens bebis, ens lilla gulleplutt, UNDER VATTNET! Som sagt känns helt stört!
Men, han älskar det! Och inte en enda kallsup heller! Duktiga Melle!
Sen att han doppar huvudet själv när han simmar och får kallsup är ju en annan femma :-)
Men han blir inte rädd av det, känns bra!

Annars idag så har jag inte gjort någonting. Tröttheten slog mig i morse när Melle stod och ville leka!

I morgon vet jag inte vad jag ska göra! Har ju haft torsdag som lekdag med Malin och hennes töser men nu ligger dom i maginfluensa så blir inget med det i morgon. Snyft!
Är typ det jag ser fram emot mest på veckan.

Får bli en runda på Ikea (som vanligt) haha! Och kanske en långpromenad.
Sen kl 18 är det skivstång.
Peppa peppa! Denna gången vill jag inte få ont i knäna!

Nu blir det sängen!!!
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar