fredag 24 februari 2012

Åh vad jag har pysslat idag :-)
Har tagit bilder på allt så ni får se, hehe!
Hittade 2 st små träramar ju när vi var på Micki,s innan idag. Dessa har jag målat med silverfärg. Har även målat små trähjärtan i olika färger som jag limmat på :-)

Den stora är en vanlig vit canvastavla som jag även den målat med silverfärg.
På denna är det meningen att vi ska få Melkers hand och fotavtryck på i vitt.
Han hann blev så grinig så vi ska göra det i morgon i stället :-)


Vi fick till två jättebra avtryck i hans egna bok. Riktigt nöjd med dom faktiskt!

Tycker det är så fruktansvärt kul att pyssla såhär. Längtar efter att få göra min collage vägg. Dom hade så sjukt snygga papper från Panduro så man kan trixa lite så man får den där lantliga känslan som jag vill ha.





O så var det den där jädra mosaiken. Jag vet att jag snackar om denna i tid o otid men se här!
Det är så snyggt att jag smäller av!!!
Det ser blått ut på bilden men i verkligheten är det mer turkost åt det grön/blåa hållet.
Men ack så dyrt det va. Det sved i plånboken vill jag lova!










O såklart så slänger jag in en bild på världens bästa Melle med!
Han är helt crazy. Nu sitter han och river sönder min skvaller tidning. Gah!

Nu blir det att kolla på lite tv och ha fredagsmys. Jesper står i köket och håller på att göra en chokladmousse. (70% mintchoklad) mmmmm så gott!

Jesper försöker övertala mig att vi ska kolla på en skräckfilm ikväll men alltså jag är för feg för det, haha!






Ha en fortsatt underbar fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar