söndag 19 februari 2012

Melker stackarn har dragit på sin nån konstig skit bacillusk :-(
Vill fortfarande inte äta och är dålig i magen än.
Nu sover han men annars är han pigg ändå. Konstigt.
Jesper ligger och är dålig med. Har gjort hela dagen.
Influensa tro?
Jag har ju som sagt aldrig haft maginfluensa innan men det får vi se nu hur det går. Känner mig lite illamående men det är nog bara inbillning, hehe!

Ska även tillägga att vi la till en massa saker på vår Ikea order. Så nu får vi 1000 kr att handla annat för :-)
Underbart att Ikea har såna rabatter ändå.
Fast mindre roligt för oss som jobbar på Ikea ;-) hoppas det är lugnt hos er på jobbet och att inte ALLA ska köpa kök nu :-)
Snart kommer ju jag in o jobbar!
10 dagar kvar ( om jag inte har fel för mig )

Nu, lite härligt tv häng. Det är ju söndag trots allt!

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar