söndag 5 februari 2012

God dag!
Vilken helg! Vi hade barnvakt mellan fredagen och lördagen så vi gick ut och åt och festade till det lite med Johan, Amanda, Sebastian o en kille till jag inte vet namnet på :-)

Igår var det melodifestivalen! Både jag och Jesper tycker det är riktigt kul att titta på! :-)

Sen i torsdags så har Melle ställt sig upp själv mot möblerna. Det komiska är att i torsdags så var vi ju hos Malin och då stod Molly upp mot en upp i ner vänd back så jag ställde Melle bredvid. Sen efter det så ställer han sig upp själv. (upprepar säkert mig nu)
Han vill ju inte va sämre än Mollan! Han verkar tycka om henne o det är nog besvarat från henne. Haha! ❤

Idag ska vi ta en runda på Ikea (fördriva tid) sen ska vi nog ut och titta på ett hus som våra vänner håller på att bygga! Såg deras son i fredags för första gången. Så söt och så liten. Tänker alltid samma sak. Va Melker nånsin så liten. O ja det va han! :-)

Ha en fortsatt trevlig söndag!

1 kommentar:

  1. Hej! fin blogg, följer den nu via blogglovin:) kolla gärna in min blogg med :)

    SvaraRadera