onsdag 29 februari 2012

God morgon!
I förrgår var jag ute i huset till kl 22. Jesper kom vid 23. Halva golvet är lagt. Kaklet är borta. Fläkten är borta.
Ja vi hann en hel del faktiskt.
Melker däremot har kommit in i nån mamma fas. Farmor hade honom medan vi var och höll på i huset men så hade han börjat skrika hysteriskt. Inget hjälpte. Så jag körde dit. Så fort han såg mig så sträckte han armarna och drog sig mot mig och när jag tig han så blev han tyst.
Vilken känsla det va. O så skrek han ma ma ma mamma! :-)

Igår kom vår leverans från Ikea. :-)
Jag fick bort diskbänken och bänkskivan.
Jesper var där sent igår och la klart golvet i vardagsrummet och fixade väggen där det nya kaklet ska upp.
Jag sov när han kom hem men han sa att han hade fått bort spånskivelisten som satt under skåpen med! Wiii!!
Jag har gått o grunnat på hur fan jag skulle få bort den i flera dagar nu! :-)

I eftermiddag är det babysim. Sen ska vi hem till en vän och titta på ett skåp vi till 99% ska köpa av dom.

I morgon ska jag jobba! 8,20-14,45.

Bilderna visar en lite trött o kinkig Melle nu i matstolen i morse! Grimas bilden är bäst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar