torsdag 3 februari 2011

11-02-03

Hej hej!!
Idag bjuder jag först på en magbild =) Med kläder på då såklart, haha! Min midja börjar försvinna sakta men säkert så nu känner jag mig som en fetknopp utan kurvor! Till och med höfterna börjar jämnas ut med midjan,haha, snyft! Dom som inte vet att jag är gravid måste verkligen tro jag blivit fet! Ligger på gränsen nu... Är hon gravid eller bara lite småfet? Haha! Sen i måndags har verkligen magen exploderat o växt som bara den! Mys! =) Nu är det 16+6 (v.17)


Idag jobbade jag 8,15 - 15,00. Skönt med en kort dag såhär innan fredagen! 
Efter jobbet mötte jag upp min vän, T, hon är med gravid fast ca 2 mån efter mig. Gud så skönt o prata av sig med någon som vill prata om det lika mycket som en själv. Det känns som att man tjatar ut alla som man börjar prata med för man kan inte sluta! 2,5 timme blev det med massa snack om allt! SKÖNT! Ser fram emot fler stunder med MASSA bebisprat, hahaha!

Fick för mig sen att jag skulle köpa lite nya tulpaner. De förra glömde jag bort att fylla på vatten så de vissnade på typ 2 dagar, haha! Är mycket nöjd med färgerna, underbara!!
Köpte även en liten blomma till min älskade sambo! Svårt att köpa blomma till män men en ros funkar alltid ;)
I morgon är det fredag! Älskar fredagar!

Ha det bäst!!

1 kommentar: