lördag 26 februari 2011

2011-02-26

 Härliga lördag! Har precis spelat ett parti alfapet med älskling och brorsan!
Jag gav upp till slut, ja ni ser ju mina bokstäver! haha!
Kollade på Melodifestivalen, såklart! Men inga bidrag fastnade riktigt. En god vän med sambo satt i publiken men kunde såklart inte se dom, hihi!


Här är jag i tisdags tror jag det var.
Jag är typ sämst på o få bra magbilder o Jesper är tyvärr ingen höjdare heller på dom. Jag ser bara knäpp ut på alla kort! Haha! 

I går jobbade jag 8,15 - 16,00. Dock så vaknade jag 08,06 panik!!!
Ringde chefen som sa till mig att ta det lugnt o "tänk på magen" =) Hihi! Ibland är han bra faktiskt!
Kom in på jobbet 9,15 men en dag kan lätt förstöras om man behöver stressa på morgonen! Så tack för det chiefen!

Kvällen spenderades med Älskling och bror framför tv,n & På spåret. Himla härligt program de där! 



Idag har vi varit på dop. Det var Eltonbus som skulle döpas i vackra stenbrohults kyrka!
Elton Noel Gabriel Thell blev det bestämt! Han var så snäll o bara skrattade och lekte med prästens ärm när han skulle fram o "doppas" i vattnet =)
Smet fram o tog en bild på mor & son, inte den bästa men ändå!
2 sekunder senare tappar han nappen så därför det ser lite ansträngt ut, haha!!

Nu blir det liten stund tv tittande innan sängen kallar. Är ruskigt trött men ska mysa lite med älskling. Min andra älskling i magen har minsann gjort sig påmind inte bara idag utan hela veckan. Så mysigt när det boinkar runt. Svårt att förklara denna känslan, men det är underbart minst sagt!

                       God natt mina vänner!

2 kommentarer:

  1. På spåret e nobelt det!
    Blev grymt besviken på Mello! Hade hoppats lite på Bengtzing faktiskt...

    SvaraRadera
  2. Ja jag med. Helt fruktansvärt att man ens kan gå vidare när man är klädd som hon va!!! Fruktansvärt! haha!

    SvaraRadera