tisdag 8 februari 2011

11-02-08

GAAALEN!!
Ja det blir jag minst sagt på vår hyresvärd! Eller inte det heller utan på mig själv som inte orkar bry mig eller vågar säga till!
Nu är tvättmaskinen sönder... IGEN! Den stänger av sig själv o vägrar starta ibland. Så bara o få igång en jävla tvätt tar en hel jävla kvart!! En kvart med bara knapptryckningar! Nu började den o centrifugera!?? Gah! O så orkar vi inte gnälla på hyresvärden nu när vi ska flytta. Vill inte få skit för minsta lilla... Han börjar säkert leta småfel! =(

Sov inte en blund i natt heller för stormen... Lät som den var i sovrummet! Livrädd som en liten mus så var jag tillslut tvungen o väcka Jesper så han fick hålla om mig tills jag somnade =)

Detta var typ det mest trakiska inlägg jag skrivit... Sorry för det! Var tvungen bara!

Hittade den perfekta barnvagnen på blocket igår!
Vi var nämligen i Helsingborg i förrgår för o provköra, klämma o känna lite på barnvagnar. Vi eller jag fastnade för just Teutonias modell fun. Precis som den bilden jag lagt upp i tidigare inlägg.
Så då hittar J precis den vi letat efter + samma färg jag ville ha!(nästan iaf) Liggdelen som jag vill ha i vitt var i grått så det är ju sak samma ;) Dock befinner denna sig i Uppsala o hon som lagt ut annonsen verkade knappt veta vad posten var! Så känns hopplöst! Vi kör inte upp till Uppsala, jag vägrar! Den var en -10 använd i 3 månader o de skulle ha halva priset för den... snyft! J misstänkte att hon snott den någonstans o nu säljer den billigt, HAHA!! 
Hoppas det kommer upp fler av den modellen iaf!

Nu har jag samlat tankarna lite... ska städa lite hemma o sedan försöka mig på lite Pilates. Körde lite innan jag blev gravid men nu kan man ju inte direkt köra på som innan ;) Mamma gav mig en bok i julklapp med bra övningar så nu ska jag plugga in dom! J har lovat att va med oxå! =)

Tänkte om man skulle ta en promenad då solen är framme med :)

Nu håller vi alla tummar att dagen fortsätter lite bättre än vad den började =)

Bamse kram!

1 kommentar:

  1. Sl'ng tvättmaskinen åt helvete å säg till hyresvärden att den bara var borta en dag när ni kom hem. *tihi*
    Puss

    SvaraRadera