lördag 5 februari 2011

11-02-05



Hej!
Börjar med en söt bild på Tove, min brorsdotter! Hon var hemma hos mamma förra helgen o busade =) Hon har hunnit bli 1 år o 2 månader redan o springer runt som en toking! =)

Idag har jag o Jesper varit på färd hela dagen. Åkte först till Osby för o kolla in barnvagnar på Brio. Hade ringt igår för o kolla att det verkligen skulle vara öppet men lik förbaskat så var det stängt när vi kom fram =(
Vi åkte vidare till Tingsryd, men för o kolla efter bil! Jag är grymt sugen på en Volvo V70 av nyare modell, typ -02 framåt! 
Vi provkörde en Ford Mondeo -04 som inte gått alls lång o verkade bra. Fast den hade redan börjat rosta på bakluckan o den kändes inte bra alls... Väldigt trångt i baksätet ändå satt man lång fram i framsätet. Så den blir det icke! Men man måste ju prova ;)

Nu är precis Melodifestivalen avslutad! Jag röstade 2 ggr på Jennie Silver! Tyckte den va riktigt bra. Jesper sa att det var en kopia av Abba men jag älskar ju Abba så fine by me lixom =) haha! 2,a chansen är bättre än att hon åkte ut!

Nu blir det lite tv sen sängen! Sovit efter att vi kom hem igen vid 3... Vaknade kl 6! Men är fortfarande skittrött! Tänker på stackars J som säkert inte kommer sova. Han somnade med nämligen =)

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar