torsdag 17 februari 2011

2011-02-17

Hej!
Idag bjuder jag på en bebisbild! En fot denna gången =) Hela 2 cm är den lilla fossingen! Hihi! Har en bild till men den kommer en annan dag. Den som väntar på något gott..... som dom säger.
Idag har det varit Allmänna avslagasdagen! Jobbet har varit ett helvete både för mig o för mina kollegor!
Hade en kund som jag skulle ge ett avslag på en sprucken glaskeramikhäll. PÅ ENGELSKA! 
Det är ju inte den mest vardagliga engelskan så, tack Google translate! Men shit vad arg han blev. Han sa att jag va en f*cking idiot & f*cking retard! Tack för den lixom! Kändes skönt iaf när jag bett honom att sluta skrika åt mig men när han inte slutade så slängde jag på luren i örat på honom. Kände verkligen inte för att sitta där o ta emot all den skit pga ikea. Icke! Där går gränsen!
 Hade ett flertal avslag på reklamationer vilket inte alltid är det roligaste att meddela. Speciellt om kunden har väntat på ett svar från oss i över en månad. Phu!

Just nu har vi en falukorv i ugnen som gräddas o blir fin. O som pricken över i:et så blir det supergod potatismos som älskling lagar! =)

Såg förresten Love and other drugs igår.
Se den. Den var riktigt bra, känsloladdad men så otroligt härlig film! O ja, jag fällde några tårar!
=)

Ha det bäst! 

3 kommentarer:

  1. Fällde du tårar pga graviditet eller pga att den faktiskt bringar fram tårar hos vanligt folk oxå ? ;)

    SvaraRadera
  2. Haha det gör det nog hos "vanligt" folk med. haha!
    Bra där Maria! ;)

    SvaraRadera
  3. Haha oj sorry menade inte riktigt sådär.. hihi faan så hemskt det lät nu när jag läste det!
    Puss

    SvaraRadera