söndag 20 februari 2011

2011-02-20

Härliga helg!
Denna helgen har flugit förbi precis som alla andra helger! Varför måste de gå så fort?

Igår hade vi en urmysig dag ute i skogen med goda vänner och korvgrillning! Grillad korv är underskattat! mmm så gott!
Dagen avslutades i Delary med melodifestivalen (såklart) och QX Galan med samma gäng!

Idag har vi varit en sväng på Ikea o kollat lite, haft fika besök av Therese o Petrus och nu står älskling o kokar ihop en chili! 
Tusan vad gott det ska bli!

Har även satt True Grit på laddning så den ska vi se efter maten.

Kommande vecka är jobbig =( Bara lååånga dagar förutom fredag då slutar jag kl 4!
Hittade igår en superfin doppresent till underbara Elton. Hoppas det kan vara till någon nytta! Så nästa helg är det dop + att världens bästa Catta kommer till Älmhult! Wiii!
Känns som evigheter sen jag såg henne. Snyft vad jag saknar henne!


Bebis i magen mår i övrigt bra, vad jag vet =) Den knådar runt o har sig, mest på kvällarna o det är så mysigt! Bara längtar till Jesper kan känna o knuffa runt o ha boxningsmatcher med bebis! Snart ska vi boka in 3D ultraljud! Wiii! Jag längtar efter bebis sååå!


Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar