måndag 21 februari 2011

2011-02-21


Mästerkocken är i farten!
Idag blev det fläsk med löksås och potatis. Det blev mums men fläsket va lite strange måste ja säg!
Dagen idag har bestått av jobb 07,45 - 16,15
Timmarna bara flög förbi!
En snubbe kom förbi precis o hux flux så var vi med i Hyresgärsföreningen! Där ser man. Känns dock ganska bra nu i och med att vi ska flytta så han inte börjar tjabba med oss om småsaker!
Vecka 20 flög jag in i idag! Kan knappt fatta att om en vecka är halva tiden gången! 
Har nu planerat min hemgång på jobbet. Jag ska gå hem redan samma vecka som midsomamr (v 25 tror jag det är) Vilket är 4 veckor innan beräknat.
Jag tror det kommer bli nice! Har ju semester jag måste ta ut då min plan är att inte komma tillbaka till iksc, o jag vill ju inte att min semester ska brinna inne! ICKE!

Nu är det snart Spårlöst på 4,an.
Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar