söndag 13 februari 2011

11-02-13






Snygg stil såhär efter jobbet va!? haha! Fulaste byxorna ever men sååå sköna!
Har känt mig så jäkla stor på jobbet idag så bad J ta en bild på mi. O såhär ser jag visst ut idag! =) Magen ligger ganska lågt ner... Jag vill få det till att bebben ligger på tvären fortfarande. Den gjorde det på ultraljudet. Så när den vänder på sig sen så lär jag blir stor som en ballong! haha! Fast det är vad jag tror, kan det va så?

Nu är det iaf 17+6. Blev framflyttad 3 dagar vilket suger! Gillade att ha "ny vecka" på fredagar! Men men vad ska man göra =) Så den widgeten visar fel men vet inte hur jag ändrar.


Idag på jobbet så gjorde jag nästan inte ett skit om jag ska vara ärlig!
Jo jag jobbade på mitt broderi. För det lär ta en EVIGHET! Fy fan alltså det är tidskrävande! O pilligt minst sagt! =)

Gick igår "ut" på facebook o kul att man fått så många "grattis" känns bra! =)

Nu har Jesper lagat fisk i folie med potatis o citronsås. Älskar det! Mums!


I morgon är det jobb igen 8,15 - 18,00.


Sen en fråga...
Kan jag kategorisera mina inlägg? Så att jag har en kategori med typ bebismagen? Så man lätt kan hitta det senare?
Hmmm...


Ja ja. Ha det fint bloggisar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar