måndag 28 februari 2011

2011-02-28

Sista februari

Jag har suttit hemma idag, ständig huvudvärk och tryck mot mina bihålor. Känns inte bra o ingen alvedon funkar.
Skickade iväg J till o handla lite mat men även mer alvedon och Sinova? som jag blivit rekommenderad.
I morse hörde jag ett litet pling från telefonen. Där stod det:
Grattis! Du har nu kommit in i vecka 21!
Enligt statistiken så är nu 50% av graviditeten avklarad och vi har 140 dagar kvar till BF!
Helt underbart! Busungen påminner mig iaf ofta om att den finns och knådar runt nästan hela tiden! Ska den inte sova någon gång?
hihi! I går morse vaknade jag till och med av boinkandet tidigt på morgonen. Jag brukar knäppt nog säga "boink" när den sprallar till! :-)

Ikväll blir det spagetti & köttfärssås till mat! *mums*
Sen blir det nog nån film kan jag tro. Vill se Just go for it, eller Gnomeo & Julia! Får se om J håller med?

Såg Mean girls 2 innan idag. Töntigt nog så tyckte jag den var bra. Fast inte bättre än 1an. haha!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar