fredag 11 februari 2011

11-02-11

Verkligen ett bra datum idag!
Idag har vi kikat på bebisen, en livlig sådan i min lilla mage!
Den hade verkligen svårt att ligga still =D 18 cm lång (utsträckt) o 208 gram! Den till o med vinkade såg det ut som.
Den drack o hade sig så man såg hur munnen rörde sig!
Fantastisk teknologi det finns idag! Jag bockar o bugar för detta!




 Blev flyttade från 15 Juli till 18 Juli vilket känns helt okej! =)

Det andra som va så bra idag är att de nu äntligen har varit och bedömt Jespers gesäll prov! O ja han blev godkänd med topp betyg! =)

Så nu ska jag leda Jesper in i en trevlig champagnefylla! Det förtjänar han! 
Vi förtjänar att slappna av o bara va efter denna stress! Nu vet vi att barnet mår bra, inga konstigheter som gomspalt o hjärtat, ryggraden, navelsträng, ja allt va bra! =D

Vi var btw o köpte en barnvagn igår. Rusade i Halmstad o köpte en super fin! Ytterligare en anledning att fira!



Inköpt Juli -10 o knappt använd! Följde med en sittdel oxå som man ser lite till höger! Allt för 4900! Ett riktigt kap tycker jag då  det är garanti på den ännu o vi kommer kunna sälja den sen när vi är klara med den för ett bra pris ;)

Ha en fin fredag! Det ska jag ha... trots att jag ska jobba i morgon!

1 kommentar:

  1. ååååh vad härligt ! vad kul att allt står bra till med den lille :)

    SvaraRadera