onsdag 16 februari 2011

11-02-16

Sandra säger att det är en liten flicka som ligger i magen =)
Vågar man tro på det?

Idag är jag ledig för att jag jobbade i helgen. SKÖNT!
Har precis varit o hälsat på Sandra o Elton o det va mys! 

Annars inget speciellt idag, har tagit det lugnt för igår buffades det på rätt ordentligt o i morse ville knodden med minsann visa att den bestämde! Än så länge är det mysigt o känna det, hihi! Glömde skriva tidigare att bebis var 18 cm från huvud till fot o vägde 208g när vi gjorde ultraljudet! Vår älskade bebis =) tihi!

Bjuder på en bild på mig själv idag! Man kan väl få tycka att man själv är söt? =) Har ploppat i linserna nu med som jag ÄNTLIGEN hittade! Så nu ska jag försöka skippa glasen. Ja på jobbet får jag nog ha glasen men inte annars =)

TJOHEJ!

2 kommentarer:

  1. Klart du är söt! Det vet väl ALLA!

    SvaraRadera
  2. SNYGGO !
    hoppas jag får känna på magen snart och se om det kommer några sparkar :)

    SvaraRadera