onsdag 2 mars 2011

2011-03-02

Trött...
På att vara sjuk. Denna huvudvärk som aldrig försvinner och ett knasigt sjuksystem som inte vill ta emot mig på barnmorskemottagningen för att man kan bara få huvudvärk av högt blodtryck om man gått 23 veckor eller mer! 
Så VEM säger att man inte kan få det 12 dagar innan man går in i vecka 23?
Nä det går inte utan nu får jag gå och BETALA 100 spänn på vårdcentralen för att de ska kolla mitt blodtryck eller se vart min huvudvärk kommer ifrån. VILKET dom bara kommer skylla på min graviditet. För "det borde du prata med din barnmorska om".
Barnmorskor verkar onekligen sitta på information som INGEN annan läkare vågar svara på! Va fan skulle hända egentligen!? Dom kan väl googla som alla andra läkare gör när man sitter där o tror att man faktiskt ska få hjälp. Nä då kan man lika väl GOOGLA det själv för det är ju där läkarna får sina svar!
Fuck it!

Har iaf tillbringat dagen framför tv,n. Såg precis Burlesque.
Vilken bra film!
Se den!


Ska försöka hitta nån mer chick flick film som antagligen inte Jesper vill kolla på o se den nu innan han kommer hem.
Kan visst förstå att han inte gillar såna filmer o ska inte tvinga stackarn heller =)
 

Ha de!

1 kommentar:

  1. Du kan ju alltid kolla på en klassiker ; Clueless! Äkta chick flick som INEG kille pallar kolla på! då får du lite ensamtid för dig och bebisen =)
    *saknar dig*
    Puss

    SvaraRadera