lördag 5 mars 2011

2011-03-05 del 2

Ja det föregående inlägget var verkigen den mest ointressanta inlägg denna månaden ;) So far!
Idag gick vi upp tidigt för vi skulle åka till Little Kids Corner i Kristianstad. Blev lite besviken faktiskt. Hade iaf tänkt mig o köpa hem en filt som jag sett ut på deras hemsida. 
 Men den hade dom såklart inte o såklart började jag känna mig konstig där inne. Illamående o yr till förbannelse. Blev en snabb visit. Det blev iaf en runda till Biltema för ny backspegel, nya torkarblad o lite spolarvätska på det :)
Sen när vi kom till Osby så slängde vi på en Guldtvätt på pärlan!
Hihi!
Träffade J,s föräldrars granne/J,s gudfar som berättade att dom skulle sälja sin V70. Så där blir det nog affär tror jag.
Dom skulle inte ha så mycket för den så det passar oss perfekt!
Svängde inom en god vän som har en sötnöt på 6 veckor. Dom växer snabbt dom små liven! Han kräkte lite o gnällde lite men för det mesta var han lugn i min famn. 
Kändes bra!
Nu blir det till att laga mat så den är klar till Melodifestivalen. Jesper sitter ute i köket nu o plinkar på gitarren så får hålla han sällskap. Brukar sjunga med lite. Roligare för han o spela då. :)

Ha en trevlig kväll alla!
Lägger upp lite bilder i kväll eller i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar