tisdag 15 mars 2011

2011-03-15






Idag har jag jobbat 8,15 - 15,15!
Efter det har vi varit i Växjö på informationsmöte med försäkringskassan för att få lite klarhet i det här med föräldrapenning o allt där till.
Ska säga att det faktiskt känns mycket klarare nu i hur det funkar. Sen är det klart en del saker man får ta när man ska planera sina dagar osv.
Blev också en tripp till Mc Donalds! Mums, hihi!

Nu sitter jag o kollar på Sofias änglar på 5an. Sitter och inväntar Desperate Housewives som börjar kl 21!! Iiihh!! Som jag väntat på att det ska börja igen :)

Den där söta leksaken på bilden ska jag inhandla o pryda vår redan underbart snygga barnvagn! Älskar Bamse! :)
Sak även beställa en sån ursöt skylt med namn på när vi vet vad det är för krabat som lever loppan där inne ;)
Lämnade in papper för föräldraledigheten idag till min chef. Ja jag vet att det är länge till men när jag redan vet när jag ska gå så är det väl inget o diskutera? :)
Sen så är det ju så perfekt att bebis är beräknad i semesterperioderna med så det blir lite semester innan också ;)
Jag får ju aldrig igenom att gå hem tidigare av f-kassan då mitt arbete inte är krävande så perfekt att jag kan ta ut lite semester innan :)
Risken finns dock att jag kommer få be om sjukskrivning ett tag snart för min rygg tar dö på mig! O att sitta på en stol i 8 timmar om dagen är inte bästa att göra. Det blir liksom inte bättre direkt :( 
Nu går jag som en kärring för det gör så jä*la ont i hela ländryggen o ner mot svanskotan o strålande ut mot båda skinkorna. Buhu!

Ha det finast!

2 kommentarer:

  1. Ta fler bilder på magen! Å på dig själv såklart så jag får se hur du ser ut! va ju en hel vecka sedan sist!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det kommer snart fler magbilder! :)

    SvaraRadera