fredag 25 mars 2011

2011-03-25

Har precis kommit hem från Växjö.
Blev en halvtimmes jobb idag sen blev det o åka.
Fick kraftiga magsmärtor cirka en halvtimme innan jag skulle åka till jobbet. Väl på jobbet kunde jag knappt stå av smärta så då sa mina söta kollegor till mig att ringa 1177. Dom i sin tur ringde förlossningen i Växjö o dom ville att jag skulle komma in så de kunde kika på mig/bebisen.
 Men ni kan va lugna... Inget fel på bebisen o den va stor o fin precis som den ska vara nu! :)

Kanske inte det smartaste men jag klämde i mig en Big Tasty c/o med plusmeny på vägen hem. Shit va jag kan äta nu för tiden.
Inte för att jag äter för 2, vägrar gå upp 35 kg som vissa gör!
Fy fan va jobbigt o bli av med sen då!
Nä än så länge har jag gått upp 6 kg tror jag o det känns superbra! Hade känts konstigt om jag inte gått upp såhär mycket vid den här tiden på graviditeten.

Tror minsann att jag såg en liten pojke där inne. Men som Jesper säger. Det KAN du ju inte veta! 
O nä det kan jag ju inte veta faktiskt!
Men fan va nyfiken man är ändå!

Nu blir det vila resten av dagen. Så inget jobb till 20 som jag planerat. Hade till o med tagit lite finare fredagskläder på mig o sminkat mig lite extra. Jag o Hannah skulle ut o ätit på lunchen *Hoppas du förlåter mig Hannah!*

Ha de fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar