onsdag 23 mars 2011

2011-03-23 del 2

Idag har varit en gnällig dag :(
 
Var iaf o hämtade lite kläder jag beställt från H&M.
Den lilla mini giraffen är ju bara såå söt. Köpte i storlek 56 men ska minsann beställa en "groda" i storlek 50 o hoppas den kan passa. Ja tänk om man får en jätte bebis som är en storlek 62 från början!? Haha!






Jag menar, kolla in bebisen!? Hur glad/söt/nöjd är han då inte i sin lilla groddräkt. Åh jag smälter! :) Får bli en sån med senare :)










Nu blir det att försöka ta sig in till sängen! Har så förbannat ont i höften så jag fick ta senilhjälp av Jesper för att resa mig innan då jag bara grät av smärta :(

I morgon ska jag tillbaka till jobbet. Börjar 8,15.
Möte på banken kl 16 o sen bjuder J,s kära mor på middag i morgon! Uppskattas alltid! :)

Men jag är faktiskt en jäkel på o laga mat nu för tiden.
Idag blev det mozarella & basilika bollar med pasta o tomatsås!
Det va nice! :)
Och igår var det som sagt kyckling med ris och currysås.
Sicken husmor man är va!? :)
Nä, nu säger jag godnatt för idag!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar