tisdag 8 mars 2011

2011-03-08

Hejsan!!
 Nu har jag för en stund sedan kommit hem från jobbet, phu! 10-20 är inte dom roligaste dagarna vill jag lova!
Innan jag körde hem så hämtade jag ett paket med lite bebiskläder vi beställt. Har lagt ihop lite bilder på kläderna. Blev katastrof men det duger för min lilla blogg :)
 


Köpte faktiskt  både storlek 50 och 56. Inte i dubbla men 2 av dom köpte vi i 56 resten 50.
Mina favoriter är byxorna och bodyn med traktorn. Så söta!!
Men även den rosa hoppas jag få användning för ;)

När jag kom hem stod maten på spisen så det var bara att sätta sig och äta. Älskar min man, det vet ni va!?
Samtidigt så hade han tänt ljus i hela lägenheten o det var såå mysigt att komma hem idag!
Kunde inte låta bli att lägga upp lite kort på vår nuvarande lägenhet. Tänk att vi ska flytta. Jag tycker faktiskt det är lite synd. Planlösningen i denna lägenheten är ju helt kanon faktiskt! Och det finns gott om förvaringsutrymmen!
Men vi kan inte bo kvar, det vet jag!
Lägger upp iaf 3 bilder på vår lägenhet i mysstämning :)
 

 Nu blir det mys med min älskade och sen börjar jag 07,45 i morgon! Snabba ryck!!
 
Jo förresten. En arbetskollega, Ida kände 3 sparkar idag!
Det var helt ascoolt! haha!
J har bara känt en spark än så länge i söndags. Men det kommer, det kommer ;)


Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar