söndag 20 mars 2011

2011-03-20




Morgonpigg bebis!
Funkar inte filmen ovan så klicka på länken så kommer ni till Youtube!
Jag har typ världens goaste bebis i magen! Den snurrar rundor o kickar ordentligt, speciellt på morgonen o kvällen!
Tycker det är så mysigt att Jesper nu så lätt kan både se o känna bebisen! :)
(Hoppas filmen funkar o att ni har tålamod att titta på den :) Efter hälften så kickar den som tusan! )
I går var vi ute i Delary och åt riktigt god mat!
J,s bror J hade minsann gjort riktigt apgoda revben och hemmagjord pommes o majskolvar på det! Mums va gott det var!
Vi kollade på körslaget o snackade skit resten av kvällen!
Dock blev det en ganska tidig kväll för mig o Jesper. Jag orkar inte vara uppe länge :( Kl 22 är jag helt slut!
Så kan det vara!

I fredags var vi ute hos bror. Han hjälpte oss med bilen. Fixa lite rost o så nu innan vi ska sälja den.
Jesper o Andreas va nere i källaren o jag lagade mat till oss :)
Härliga Så ska det låta har ju börjat nu o det gillas!

Nu ska jag bara vänta tills videon laddat klart. Om det funkar...
                        Ha en underbar söndag!

5 kommentarer:

  1. Mys!
    Har ni hittat annan bil ännu?

    SvaraRadera
  2. Ja vi har hittat en bil. Den ska bara gå igenom besiktningen sen blir det affär tror jag! :) Blir en mörkblå Volvo V70 :)

    SvaraRadera
  3. jesus vad läskigt! men fint ;)
    hittade en sida när jag letade present till min bror, lovelymama.se
    om du inte redan hittat den kanske du gillar det? :)

    SvaraRadera
  4. hihi fan vad ballt :) trodde inte man kunde se det så tydligt !

    SvaraRadera
  5. Ska genast in o se vad det är för sida Hannah!
    O jo, det är nog en liten ET som har bosatt sig i min mage! hehe! Det ser så ut iaf, o den filmen visar en bråkdel av hur det brukar se ut i verkligheten, hahahaha!!

    SvaraRadera